مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:552023-05-31سياسي

از نبود مسجد در قلب محله سادات تا روند کند بازسازی در محلات


در جلسه مناطق کمتر توسعه یافته گچساران موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران جهانگیر علیزاده در جلسه مناطق کمتر توسعه یافته گچساران اظهار کرد: امید می رود تا کارهایی که قرار است در شهر انجام شود اولویت آن به مناطق کمتر بر خوردار اختصاص یابد.

وی بیان کرد: می توان با تلاش و تدابیر و اقدامات لازم اندیشه بچه های محلات سادات را که فکر می کنند بچه های محله پایین شهر هستند از بین برد.

ضرورت زدودن یک تفکر در محلات گچساران معاون سیاسی ، امنیتی فرماندار گچساران تصریح کرد: جلسه بعدی در خود محله سادات برگزار خواهد شد و اگر نیاز بود آموزش و پرورش مکان را در اختیار ما قرار خواهد داد.

علیزاده عنوان کرد: باید تلاش کرد تا در حوزه فرهنگی و اجتماعی اقدامات بیشتری را انجام داد تا تفکر اینکه بچه های این مناطق کم برخوردار هستند و کسی به آنها توجه نمی کند در میان آنها از بین برود.

وی گفت: اگر قرار است اقداماتی مثل ایجاد روشنایی یا جمع آوری زباله و دیگر اقدامات صورت گیرد بهتر است از محلات کم برخوردار آغاز شود.

جلساتی که باید خروجی داشته باشند قیطاسی مدیرآموزش و پرورش گچساران نیز گفت: در محله سادات بخشی از کارناوال های فرهنگی را در این محله اجرا کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نبود مسجد در قلب محله سادات تا روند کند بازسازی در محلات

از نبود مسجد در قلب محله سادات تا روند کند بازسازی در محلات