مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 20:502023-05-29فرهنگي

رونمایی از پوستر دومین سوگواره «نی ناله» در تبریز


با حضور حامد شب خیز، مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی و امیر نصیربیگی، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز از پوستر دومین سوگواره «نی ناله» در تبریز رونمایی شد - ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور حامد شب خیز، مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی و امیر نصیربیگی، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز از پوستر دومین سوگواره نی ناله در تبریز رونمایی شد امیر نصیر بیگی، رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز روز دوشنبه، هشتم خردادماه در آیین رونمایی از پوستر دومین سوگواره استانی تئاتر میدانی، تعزیه، نمایش های آیینی و مذهبی، به افزایش تولید محتوا در حوزه آیین های مذهبی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امیدواریم در دومین دوره سوگواره نی ناله در راستای افزایش تولید محتوای هنری و نمایش های آیینی و مذهبی ازتمام ظرفیت های موجود در استان استفاده شود.

وی با تاکید بر افزایش ظرفیت های مرمی در جشنواره های فرهنگی شهر، گفت: باید در این دوره از همایش سوگواره نی ناله از ظرفیت های مردمی بیشترین بهره را ببریم.

نصیربیگی ضمن قدردانی از سازمان بسیج هنرمندان، نقش این سازمان در پیشبرد اهداف این سوگواره را مهم قلمداد کرد و گفت: امیدواریم سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز در کنار سازمان بسیج هنرمندان برای برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر دومین سوگواره «نی ناله» در تبریز

رونمایی از پوستر دومین سوگواره «نی ناله» در تبریز