مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-01سياسي

مسئولان زمینه حضور مردم در امامزادگان را گسترش دهند


تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) گفت: بیشترین امامزادگان در فارس و بیشترین این امامزادگان در شیراز است، اما مسائلی در اطراف این امامزاده وجود دارد که مایه شرم ساری است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری در آیین رونمایی از سنگ مزار حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع)، اظهار داشت: کارگاه سنگ حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) این سنگ را ساخته، البته سنگ مضجع شریف بسیاری از مراجع و بسیاری از بزرگان نیز در این کارگاه ساخته شده است.

وی افزود: حدود چهار سال به صورت مستمر و منحصر به فرد بر روی سنگ مزار حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) کار شده و به جز برش آن، تماما با دست کار شده است.

تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) تصریح کرد: این انتظار از مسئولان استان وجود دارد که 10 درصد از دلسوزی خود را برای حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) بگذارند و نسبت به آن دغدغه مند باشند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین امامزادگان در فارس و بیشترین این امامزادگان در شیراز است، اما مسائلی در اطراف این امامزاده وجود دارد که مایه شرم ساری است، بنابراین انتظاری که از مسئولان داریم این است که زمینه حضور مردم را در این امامزادگان گسترش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان زمینه حضور مردم در امامزادگان را گسترش دهند

مسئولان زمینه حضور مردم در امامزادگان را گسترش دهند