مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 21:002023-06-01سياسي

دولت تصمیم قطعی برای تشکیل استان «تهران غربی» نگرفته است


درباره تشکیل استان غربی تهران به مرکزیت شهریار هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است و در مرحله پیشنهاد و بررسی و کارشناسی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمد حسینی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری رباط کریم طی سخنانی با اشاره به افول آمریکا در جهان، شرایط برای دیپلماسی و ارتباطات ایران با سایر کشورها را خوب توصیف کرد و گفت: رییس جمهور از این فرصت برای برقراری ارتباطات خارجی و دیپلماسی کشور گام محکمی برای ایران قوی برداشته است.

وی سپس به سفر رییس جمهور به رباط کریم اشاره کرد و گفت: این جلسه مصوبات خوبی داشت، که امروز در شورای اداری پیگیر آنها هستیم، یکی از موضوعات و مصوبات مهم سفر رییس جمهور به رباط کریم بحث مترو پرند است که تا فرودگاه امام خمینی (ره) قابل بهره برداری است و امیدواریم با جدیتی که در کار مترو پرند شاهد هستیم مسئولان و کارفرمایان اجرایی، این پروژه ملی را به هفته دولت پایان رسانده و افتتاح شود.

حسینی اضافه کرد: مطمئناً با بهره برداری از این پروژه و اتصال خط ریلی پرند به شبکه ریلی تهران، حمل و نقل عمومی و رفت و آمد مردم و شهروندان در این شهرستان به سهولت انجام می شود و با این اقدام می توان بار ترافیکی و ترددی و آلودگی هوا و خطرات جاده ای را کاهش داد و مردم منطقه در آرامش زندگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت تصمیم قطعی برای تشکیل استان «تهران غربی» نگرفته است

دولت تصمیم قطعی برای تشکیل استان «تهران غربی» نگرفته است