مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 21:252023-05-30سياسي

رویداد 15 خرداد در کتاب های درسی دانش آموزان گنجانده شود


نماینده مجلس خبرگان رهبری در آذربایحان غربی گفت: دشمن از غفلت ما در جهاد تبیین استفاده می کند، نباید 15 خردادها و شهدای 15 خرداد به فراموشی سپرده شود، - ایسنا/تهران نماینده مجلس خبرگان رهبری در آذربایحان غربی گفت: دشمن از غفلت ما در جهاد تبیین استفاده می کند، نباید 15 خردادها و شهدای 15 خرداد به فراموشی سپرده شود، باید اتفاقات 15 خرداد در کتابهای درسی دانش آموزان بارگذاری شود تا جوانان با 15 خرداد آشنا شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری استان آذربایجان غربی عصر سه شنبه 9 خرداد ماه در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه آثار، اسناد و مدارک سیاسی قیام 15 خرداد که در حسینیه بنی فاطمه (س) برگزار شد، اظهار کرد: گرامی می داریم نام و یاد شهدای 15 خرداد بخصوص شهدای 15 خرداد ورامین را که پایه ریزی انقلاب از این شهرستان صورت گرفت، گرامی می داریم نام و یاد شهدای زنده 15 خرداد و کسانی که در مسیر زنده نگه داشتن 15 خرداد تلاش می کنند.

وی گفت: در جهات مختلف می توان امام هشتم شیعیان را شناخت و می توان بر روی این مباحث بحث کرد، سیره یعنی برنامه ثابت، منش و روش که می تواند برای انسان درس آموز باشه.

شبستری افزود: ارتباط با خدا اساس کار انبیاء خداست، وقتی امام هشتم آن زمان ولایت عهدی مأمون را پذیرفت بخاطر مصلحت دین اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد 15 خرداد در کتاب های درسی دانش آموزان گنجانده شود

رویداد 15 خرداد در کتاب های درسی دانش آموزان گنجانده شود