مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-01سياسي

اردوی تبلیغی؛ از برپایی میز مشاوره تا برگزاری جشن ازدواج طلبگی


اردوی تبلیغی جهادی طلاب مدرسه علمیه نجمه خاتون (س) از برپایی ایستگاه مشاوره تا برگزاری جشن ازدواج طلبگی همزمان با ایام دهه کرامت برگزار شد.

- اردوی تبلیغی جهادی طلاب مدرسه علمیه نجمه خاتون (س) از برپایی ایستگاه مشاوره تا برگزاری جشن ازدواج طلبگی همزمان با ایام دهه کرامت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با دهه کرامت که مصادف با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و برادر بزرگوارش حضرت امام رضا (ع) است و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت در قالب برگزاری فعالیت های مختلف فرهنگی دینی و برنامه های میدانی سعی در گرامیداشت این ایام کردند.

در این راستا طلاب مدرسه علمیه نجمه خاتون (س) اقدام به برگزاری اردوی تبلیغی جهادی درون شهری کردند که سرآغاز آن با حضور در ایستگاه متروی جوانمرد قصاب بود که در این اقدام به برگزاری برنامه های شاد و متنوع ویژه زنان و دختران از جمله برپایی ایستگاه نقاشی، اجرای گروه سرود، شعر خوانی، قرائت قرآن و… کردند.

این برنامه که مصادف با روز دختر بود دختران خردسال با کمک گل رس و ساخت اشیای گلی هدیه دریافت می کردند.

از آنجا که این اردوها علاوه بر ابعاد تربیتی و آموزشی برای طلاب؛ به دنبال تحقق اهداف دیگر نظیر تعظیم شعائر مذهبی و فرهنگ سازی عمومی، ترویج شور و نشاط مومنانه در سطح منطقه و احیای فریضه امر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی تبلیغی؛ از برپایی میز مشاوره تا برگزاری جشن ازدواج طلبگی

اردوی تبلیغی؛ از برپایی میز مشاوره تا برگزاری جشن ازدواج طلبگی