مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 19:402023-06-12اقتصادي

کشف بیش از 85 تن قند و شکر احتکار شده در آزادشهر


فرمانده انتظامی گلستان از کشف بیش از 85 تن قند و شکر احتکار شده در شهرستان آزادشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار سعید دادگر عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالاها و ارزاق، ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان است، اظهار داشت: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در بازار برخورد می کند.

وی از شناسایی محل احتکار ارزاق عمومی داخل یک انبار در حاشیه شهرستان آزادشهر خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی و همراهی نمایندگان ادارات صمت و تعزیرات حکومتی مکان مورد نظر اعزام شدند.

سردار دادگر با اشاره به کشف 75 تن شکر و10 تن قند از این انباری تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 17 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: در همین راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار سعید دادگر در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات زیان بار این چنینی توسط برخی از افراد، موجب آشفتگی در بازار می شود و مردم می توانند در صورت مشاهده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 85 تن قند و شکر احتکار شده در آزادشهر

کشف بیش از 85 تن قند و شکر احتکار شده در آزادشهر