مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-15سياسي

دستور رییسی برای اجرای سریع پیشنهادهای قرائتی درباره نماز


 قرائتی در بخشی از این نامه خواستار توجه ویژه سازمان برنامه و بودجه و شورای عالی انقلاب فرهنگی به ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و ارتقا جایگاه مساجد در اسناد بالادستی مانند برنامه هفتم توسعه اجتماعی شده است.

- غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر ریاست جمهوری اسلامی ایران در نامه ای خطاب به معاون اول رییس جمهور و وزرا، موافقت رییس جمهور با نامه ارسالی حجت الاسلام قرائتی را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در این نامه آمده است؛ جهت اجرایی شدن بند یا بندهای مربوط به دستگاه مربوطه سریعاً برنامه ریزی و اقدام شود.

محسن قرائتی در نامه ای خطاب به رییس جمهور، خواستار برگزاری شورای عالی اقامه نماز در نهاد ریاست جمهوری با مسئولیت معاون اول حداقل سال یکبار و پیگیری مفاد آیین نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز مصوبه هیئت وزیران شد.

بازنگری و اصلاح آیین نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز، ایجاد ساختار سازمانی برای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در دستگاه های اجرایی توسط سازمان اداری استخدامی کشور و در نظر گرفتن طرح و بودجه برای کارهای فرهنگی در تمامی وزارتخانه ها از دیگر موارد درخواست استاد قرائتی در این نامه می باشد.

 قرائتی در بخشی از این نامه خواستار توجه ویژه سازمان برنامه و بودجه و شورای عالی انقلاب فرهنگی به ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییسی برای اجرای سریع پیشنهادهای قرائتی درباره نماز

دستور رییسی برای اجرای سریع پیشنهادهای قرائتی درباره نماز