مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-02سياسي

لزوم توسعه کمی و کیفی برنامه های فرهنگی و آموزشی در زندان ها


مدیرکل زندان های لرستان بر لزوم توسعه کمی و کیفی برنامه های فرهنگی، اصلاحی و آموزشی در زندان های این استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالمجید کشوری در نشست هم اندیشی مدیر کل زندان های استان با مسئولین فرهنگی و تربیتی با موضوع اولویت سوم ابلاغی از سازمان تحت عنوان توسعه کمی و کیفی برنامه های فرهنگی، اصلاحی و آموزشی، ضمن تقدیر، تبریک و خدا قوت به مسئولین و مربیان فرهنگی به منظور عنوان های کسب شده در مسابقات و برنامه های فرهنگی زندان ها در سال گذشته، این عناوین کسب شده را نتیجه زحمات و تلاش های مسئولین فرهنگی زندان ها اعلام کرد.

وی اظهار داشت: برنامه های فرهنگی موتور محرکه و پیشران برنامه های اصلاحی و تربیتی و همچنین بازپروری مددجویان و عدم بازگشت آنها به زندان است، هدف ما تأثیرگذاری مطلوب برنامه ها بر روی جامعه هدف است.

مدیر کل زندان های لرستان، افزود: در اجرای برنامه های فرهنگی، بومی سازی این برنامه ها حائز اهمیت است که مستلزم کار کارشناسی شده است، برنامه های مشق پرواز و سوگواره بونگ چمر از نمونه های موفق برنامه های بومی است.

کشوری، عنوان کرد: امروزه بازرسی های سنتی در حیطه فرهنگی کنار گذاشته شده و برای ارزیابی امور به ثبت سیستمی و بازرسی سیستماتیک ارجاع می شود، لذا همکاران فرهنگی در مورد ثبت برنامه ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه کمی و کیفی برنامه های فرهنگی و آموزشی در زندان ها

لزوم توسعه کمی و کیفی برنامه های فرهنگی و آموزشی در زندان ها