مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-08سياسي

10 پروژه بهداشت و درمان مازندران با کمک خیران احداث شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اجرای 18 پروژه بخش بهداشت و درمان گفت: 10 پروژه با مشارکت خیران در استان احداث شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد غلامی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بخشی از مجموعه خود را به عنوان مشارکت مردمی و سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت فعال کرده است، گفت: برنامه ها و خدمات متنوعی را در دست اجرا داریم که در چند حوزه در حال انجام است که یک حوزه آن ایجاد ساختار برای مشارکت های مردمی در سطح شهرستان ها بوده است و تاکنون 20 مجمع خیرین سلامت در سطح 21 شهرستان مازندران تشکیل شد و شبکه سازی خیرین انجام گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به مشارکت همه جانبه مجمع خیرین استان برای شبکه سازی در شهرستان ها افزود: ایجاد ساختار برای حمایت از بیماران لاعلاج با مشارکت خیرین از دیگر اقدامات ما در این حوزه است.

غلامی تهیه و تدوین کتابچه نیازمندی های سلامت شهرستان های مختلف استان را از دیگر اقدامات مثبت دانشگاه علوم پزشکی مازندران برشمرد و گفت: در این کتابچه اولویت های هر شهرستان به تفکیک پروژه ها و نیازهای اساسی هر شهرستان لحاظ شده است و خدمات و پروژه های آتی بر اساس آن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 پروژه بهداشت و درمان مازندران با کمک خیران احداث شد

10 پروژه بهداشت و درمان مازندران با کمک خیران احداث شد