مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 21:302023-05-31سياسي

پیروزی انقلاب اسلامی بازگشت اخلاق به سیاست و حاکمیت بود


مشاور پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) بازگشت اخلاق به سیاست و حاکمیت بود.

- قزوین: مشاور پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) بازگشت اخلاق به سیاست و حاکمیت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی داستانی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش بین المللی گستره جغرافیایی اندیشه امام خمینی (ره) که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی و مخالفان آن در داخل و خارج با قدرت رسانه ای که در اختیار دارند اندیشه امام را مورد تهاجم و تحریف قرار می دهند.

وی با بیان اینکه این حجم از تهاجم نمایش راهگشا بودن و پویایی اندیشه امام (ره) است، افزود: تبیین اندیشه و عمل امام تبیین انقلاب اسلامی، تبیین ولایت فقیه و مهم تر از همه تبیین اسلام ناب محمدی (ص) است.

مشاور پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با بیان اینکه امام (ره) یک شخصیت بین المللی و پناهگاه مستضعفین و آزادی خواهان جهان است، تصریح کرد: امام (ره) مفسر اسلام اصیل و احیاگر عظیم تاریخ اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی انقلاب اسلامی بازگشت اخلاق به سیاست و حاکمیت بود

پیروزی انقلاب اسلامی بازگشت اخلاق به سیاست و حاکمیت بود