مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-19سياسي

ایزدپناه: مردم ایذه از اتفاقات اخیر توسط عده ای آشوبگر ابراز بیزاری می کنند


نماینده ایذه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شهیدپرور ایذه از اتفاقات اخیر که عده ای آشوبگر عامل آن هستند ابراز بیزاری کرده و از مسئولین امنیتی می خواهند که با عوامل اغتشاشات برخورد جدی کنند.

- نماینده ایذه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شهیدپرور ایذه از اتفاقات اخیر که عده ای آشوبگر عامل آن هستند ابراز بیزاری کرده و از مسئولین امنیتی می خواهند که با عوامل اغتشاشات برخورد جدی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله ایردپناه در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: در پی ناآرامی های چند ماه اخیر، هفته گذشته حادثه تلخی در شهرستان ایذه رخ داد که منجر به شهادت محمد قنبری شد؛ شهادت این سرباز فداکار نظام را به خانواده او و مردم شهیدپرور شهرستان سیدون تسلیت می گویم؛ مردم شهیدپرور ایذه از اتفاقات اخیر که عده ای آشوبگر عامل آن هستند ابراز بیزاری کرده و از مسئولین امنیتی می خواهند که با عوامل اغتشاشات برخورد جدی کنند.

وی همچنین در تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش گفت: هزاران نفر سال هاست که تحت عنوان نیروهای پیش دبستانی و نهضتی بلاتکلیف هستند؛ وضعیت آن ها هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایزدپناه: مردم ایذه از اتفاقات اخیر توسط عده ای آشوبگر ابراز بیزاری می کنند

ایزدپناه: مردم ایذه از اتفاقات اخیر توسط عده ای آشوبگر ابراز بیزاری می کنند