مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-20سياسي

راه اندازی شعب دانشگاهی بین الملل ایران در قاره آفریقا


دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت گفت: با توجه به حضور پررنگ دانشجویان آفریقایی به ویژه از نیجریه این قاره می تواند هدف خوبی برای راه اندازی شعب دانشگاهی بین الملل ایران در دنیا باشد.

- ایسنا/مازندران دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی وزارت بهداشت گفت: با توجه به حضور پررنگ دانشجویان آفریقایی به ویژه از نیجریه این قاره می تواند هدف خوبی برای راه اندازی شعب دانشگاهی بین الملل ایران در دنیا باشد.

دکترغلامرضا حسن زاده امروز در کارگاه آموزشی بین المللی سازی آموزش عالی مختص دانشگاه های کلان منطقه یک آمایشی سلامت کشور در دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: اجرای طرح های تحقیقاتی مشترک و نیز برنامه های آموزشی مشترک، تاسیس شعب دانشگاهی و تبادل استاد و دانشجو از جمله مسیرهای پیش رو در بین المللی سازی دانشگاه ها است.

وی افزود: رویکردهایی که در این راستا وجود دارد می تواند درآمد زایی، شناسایی نخبگان، تضمین کیفیت، نفوذ فرهنگی و ارتقای دانش فنی باشد.

دبیر شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد: تعداد دانشجویان در استان ها در سال 1401 حاکی از وجود 11 هزار دانشجو در مازندران دارد و نسبت دانشجویان ایرانی به خارجی ما چندان جالب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شعب دانشگاهی بین الملل ایران در قاره آفریقا

راه اندازی شعب دانشگاهی بین الملل ایران در قاره آفریقا