مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-07اجتماعي

استفاده از ظرفیت مردم برای بهبود وضعیت محیط زیست در استان بوشهر


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست و مردمی سازی از اهداف کلان راه اندازی خانه های محیط زیست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرحمن مراد زاده صبح چهارشنبه در آیین افتتاح نخستین خانه محیط زیست استان بوشهر در روستای چهار روستایی بخش ریگ شهرستان گناوه با گرامیداشت هفته محیط زیست اظهار داشت: از 5 ژوئن سال 1972 که اولین اجلاس جهانی محیط زیست تشکیل و پیرو آن بیانیه ای از سوی سازمان ملل در جهت حفاظت از محیط زیست صادر شد این روز به عنوان روز جهانی محیط زیست نامگذاری شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: در کشور ما نیز از 16 تا 22 خرداد ماه هر سال به مدت یک هفته تحت عنوان هفته محیط زیست نامگذاری شده است و به منظور گرامیداشت این هفته برنامه های متعدد و ویژه ای توسط ادارات و دوستداران محیط زیست برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت حفاظت از محیط زیست در دین مبین اسلام بیان کرد: در آموزه های دینی و فرمایشات بزرگان و ائمه دین اسلام و قرآن کریم اشاره های مختلفی به حفظ ارکان طبیعت و موضوعات زیست محیطی شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: خداوند با اشاره و توجه به مخلوقات در آیات قرآن تقدس در تمام موجودات عالم و مخلوقات را برای ما اثبات می کند و توجه همه ما را به این موضوع جلب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت مردم برای بهبود وضعیت محیط زیست در استان بوشهر

استفاده از ظرفیت مردم برای بهبود وضعیت محیط زیست در استان بوشهر