مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-19سياسي

دامپزشکی خوزستان: گردانندگان پانسیون چنج باید تحت پیگرد کیفری قرار گیرند


از مرجع محترم قضایی درخواست گردیده که بمنظور صیانت از حقوق عامه مردم، گردانندگان این مجموعه تحت پیگرد کیفری نیز قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز چند روز پیش گزارشی با عنوان وقتی زور مجریان قانون به کلینیک غیرقانونی سگ ها نرسید منتشر شد که حاکی از  فعالیت یک خانه ویلایی به عنوان کلینیک و پانسیون سگ ها در دل شهر اهواز داشت مجموعه ای که بدون داشتن مجوز در منطقه مسکونی همچنان فعال است و موجب اذیت و آزار مردم شده است.

مدیرکل دام پزشکی خوزستان در همین خصوص توضیحاتی برای خبرگزاری فارس ارسال کرده است که در ادامه می خوانید: 1-  پس از دریافت گزارش مردمی در ابتدای سال مبنی بر فعالیت غیر مجاز محلی تحت عنوان پانسیون نگهداری حیوانات خانگی به نام چنج به نشانی اهواز کوی ملت بین 20 و 10 متری مقیمی زاده خیابان 16 متری مقیمی بلافاصله بمنظور بررسی موضوع، بازدید میدانی توسط کارشناسان اداره دامپزشکی اهواز از محل صورت گرفت.

2-  پیرو مشاهده فعالیت غیر مجاز مبنی بر نگهداری سگ در این محل و آزار و اذیت و ایجاد مزاحمت برای همشهریان و تهدید بهداشت عمومی، تذکر لازم به صاحبان این مرکز برای خودداری از ادامه فعالیت و جمع آوری آن داده شد که به دلیل عدم توجه و ادامه کار، به استناد قانون سازمان دامپزشکی کشور مکاتبات لازم با مراجع قضایی و ذیصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامپزشکی خوزستان: گردانندگان پانسیون چنج باید تحت پیگرد کیفری قرار گیرند

دامپزشکی خوزستان: گردانندگان پانسیون چنج باید تحت پیگرد کیفری قرار گیرند