مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 19:102023-06-13سياسي

تعیین حریم و عرصه پادگان 07/ پل تاریخی «کشکان» در خطر است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به تعیین حریم و عرصه پادگان 07 خرم آباد، گفت: یکی از پایه های پل تاریخی «کشکان» کج شده و هر آن ممکن است فرو بریزد.

- خرم آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به تعیین حریم و عرصه پادگان 07 خرم آباد، گفت: یکی از پایه های پل تاریخی کشکان کج شده و هر آن ممکن است فرو بریزد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به موضوع زیرساخت های گردشگری در لرستان، اظهار داشت: بخش اندکی از اعتبارات ما مربوط به این حوزه است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری سایر دستگاه های اجرایی از جمله راهداری برای ایجاد زیرساخت های گردشگری از جمله احداث راه دسترسی، بیان داشت: مشکل آنتن دهی مناطق و آبشارهای استان از جمله بیشه و نوژیان حل شده و تنها در آبشار وارک مشکل داریم که قرار شده از سوی شرکت مخابرات پیگیری و حل شود.

کاوش آثار در محل احداث سدهای کمندان و معشوره مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره قلعه فلک الافلاک استان لرستان، گفت: افتتاح فاز اول خانه نساجی در خانه تاریخی بزرگ مهر و افتتاح خانه چوب در بروجرد یکی از برنامه های در دستور کار در ایام هفته صنایع دستی در استان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین حریم و عرصه پادگان 07/ پل تاریخی «کشکان» در خطر است

تعیین حریم و عرصه پادگان 07/ پل تاریخی «کشکان» در خطر است