مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-13سياسي

زنجان در صلح و سازش پرونده های قضایی، رتبه نخست کشور را دارد


طی سال گذشته در صلح و سازش پرونده های قضایی، رتبه نخست کشور را به دست آوردیم که با تلاش و کوشش دستگاه قضا و همکاری اصحاب دعوا به دست آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس حوزه قضایی شهرستان ایجرود، افزود: در این مدت، 67 درصد پرونده های شهرستان ایجرود منجر به صلح وسازش شده که آمار خوبی است.

صادقی نیارکی افزود: توجه به حوزه پیشگیری در شهرستان یک اقدام مؤثر، کم هزینه و پر فایده است و انتظار می رود رییس جدید حوزه قضایی به این موضوع توجه جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه شناسایی چالش ها در شهرستان ایجرود، تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف از تکالیف مجموعه دادگستری این شهرستان است، افزود: رسیدگی دقیق و سریع به پرونده ها، کاهش میانگین زمان رسیدگی و توجه ویژه به تحقق شعار سال در راستای حمایت از تولید با اقدامات قضایی مورد انتظار است.

صادقی نیارکی گفت: توجه جدی به اتقان آرا و استفاده به موقع و مؤثر از مجازات های جایگزین حبس از تکالیف و انتظارات مجموعه دادگستری استان و تمامی حوزه های قضایی استان است و باید مسوولان امر به آنها توجه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان در صلح و سازش پرونده های قضایی، رتبه نخست کشور را دارد

زنجان در صلح و سازش پرونده های قضایی، رتبه نخست کشور را دارد