مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:302023-05-30اقتصادي

رنگ آمیزی معابر کاشان با دستگاه هوشمند رنگ ترافیکی


رنگ آمیزی معابر سطح شهر کاشان برای نخستین بار با استفاده از دستگاه تمام مکانیزه و هوشمند رنگ ترافیکی دوجزیی معابر انجام می شود.

- ایسنا/اصفهان شهردار کاشان گفت: رنگ آمیزی معابر سطح شهر کاشان برای نخستین بار با استفاده از دستگاه تمام مکانیزه و هوشمند رنگ ترافیکی دوجزیی معابر انجام می شود.

حسن بخشنده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اعتبار صرف شده برای تأمین و خریداری 10 تن رنگ دوجزیی و محوری این دستگاه 20 میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: موتور کوبانا 4 سیلندر دیزل باقدرت بالا، کمپرسور اسکرو 3 سیلندر با ظرفیت 2200 لیتر در ثانیه، مخزن رنگ دوجزیی با گنجایش 460 لیتر، مخزن هاردنر با گنجایش 35 لیتر، گیربکس تمام هیدرولیکی قدرتی، مخزن گلاسبیدپاش 150 لیتری از مشخصات این دستگاه است.

بخشنده گفت: مرحله اول فرآیند نصب 85 فان 770 لیتری مخزن های جمع آوری زباله آغاز شده است که این فان ها در نقاط مختلف شهر به خصوص محل های پرتراکم جمعیتی شهر و محل های تجمع پسماندهای شهری نصب و اجرا می شود.

شهردار کاشان افزود: مخزن های 220 لیتری درب دار برای مجتمع های مسکونی نظیر مسکن مهر، در نظر گرفته شده که به صورت پایلوت در معابر مشخصی از این محدوده اجرا می شود و بعد از ارزیابی موفقیت آمیز آن، در معابر دیگر نیز نصب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ آمیزی معابر کاشان با دستگاه هوشمند رنگ ترافیکی

رنگ آمیزی معابر کاشان با دستگاه هوشمند رنگ ترافیکی