مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 17:452023-06-09ورزشي

صنعت خودروسازی از موشک فراصوت سپاه یاد بگیرد


امام جمعه باشت با انتقاد از صنعت خودروسازی کشور گفت: صنعت خودروسازی از موشک فراصوت سپاه یاد بگیرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت حجت الاسلام امید گنجه ای در خطبه های نماز جمعه این هفته باشت اظهار کرد: محور بیانات رهبر معظم انقلاب در روز 14 خرداد در حرم حضرت امام ره امید و ایمان بود امیدآفرینی سه مولفه  و ضلع  دارد 1.

امنیت 2.

کارآمدی 3.

اعتماد اجتماعی جامعه ای که امنیت یا احساس امنیت در آن نباشد نمی تواند به آینده امیدوار باشد در بستر امنیت است که پیشرفت های سیاسی اقتصادی فرهنگی اجتماعی شکل می گیرد.

وی گفت: برخی جاها هستند که به دلیل نبود امنیت کافی در آن مناطق پیشرفتی چشمگیری حاصل نمی شود اگر امنیت نباشد پروژه های عمرانی تعطیل می شود اگر امنیت نباشد پروژه های اقتصادی و اجتماعی تعطیل می شود.

این خطیب جمعه افزود: امنیت زمینه ساز و بستر ساز برای امید در جامعه است در مولفه ی امنیت  بی اغراق در کشور سطح امنیت به برکت مجاهدت ها و خودباوری وضعیتی مثال زدنی دارد.

وی بیان کرد: نظام اسلامی در عرصه های مختلفی کارآمدی خود را اثبات کرده است در سازندگی در پیشرفت علوم نانو سلول های بنیادی در علم پزشکی هسته ای و نظامی و حتی در ورزش در این موارد به نسخه امامین انقلاب عمل شد و نتیجه هم جز سعادت برای ایران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت خودروسازی از موشک فراصوت سپاه یاد بگیرد

صنعت خودروسازی از موشک فراصوت سپاه یاد بگیرد