مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:502023-05-30پزشكي

برنامه های کاهش دسترسی به مواد دخانی در دیر اجرا شد


مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از اجرای برنامه های پیشگیرانه با هدف کاهش دسترسی به مواد دخانی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش، سجاد جعفری صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی در شهر دیر با اشاره به برنامه های پیشگیرانه در زمینه مصرف مواد دخانی اظهار داشت: مصرف دخانیات یکی از عوامل کاهش طول عمر و از مهمترین عوامل خطر و تهدید کننده سلامتی است که در این زمینه برنامه های پیشگیرانه در شهرستان دیر در دست اجرا است.

وی عنوان کرد: پروژه شهر و روستای بدون دخانیات، پویش صنفی نه به فروش دخانیات ، ممنوعیت تبلیغات و ترویج محصولات دخانی، تعیین خیابان عاری از دخانیات، تعیین و نامگذاری پارک بدون دخانیات، برخورد قضایی با صنوفی که عرضه قلیان داشتند، آموزش عمومی در خصوص مضرات مصرف دخانیات و همچنین ممنوعیت پایدار عرضه و استعمال دخانیات در واحدهای صنفی و اماکن عمومی از جمله اقدامات پیشگیرانه شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با هدف کاهش دسترسی به دخانیات است.

مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر اضافه کرد: برای توفیق در رسیدن به اهداف برنامه، نیازمند مشارکت مردم و مسئولین هستیم تا ان شاالله در کوتاه ترین زمان ممکن به هدف راهبردی کاهش دسترسی به محصولات دخانی دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های کاهش دسترسی به مواد دخانی در دیر اجرا شد

برنامه های کاهش دسترسی به مواد دخانی در دیر اجرا شد