مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-19سياسي

دادگستری : 15000 زندانی در تهران زمستان پارسال عفو شدند


رییس کل دادگستری استان تهران تعداد افراد زندانی عفو شده در استان تهران در قالب عفو گسترده بهمن ماه سال قبل را 15 هزار نفر اعلام کرد.

- علی القاصی مهر؛ رییس کل دادگستری استان تهران تعداد افراد عفو شده در استان تهران در قالب عفو گسترده بهمن ماه سال قبل را 15 هزار نفر اعلام کرد.

القاصی مهر گفت: 15 هزار نفر از محکومان اعم از محکومین با متهمین اغتشاشات اخیر و سایر جرایم دیگر در سال گذشته مشمول عفو قرار گرفتند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، رییس کل دادگستری استان تهران که در نشست کمیسیون استانی بررسی عفو، بخشودگی و تخفیف مجازات زندانیان استان تهران صحبت می کرد، همچنین گفت: استفاده از فناوری های نوین و هوشمندسازی قوه قضاییه از راهبرد هایی است که در دوران تحول و تعالی دنبال می شود و استفاده از پابند های الکترونیکی یکی از مصادیق آن است.

سال قبل 2 هزار و 105 نفر از زندانیان استان تهران مشمول آزادی با پابند الکترونیکی شدند و این موضوع نسبت به سال 1400 حدود 22 درصد رشد داشته است.

  وی گفت: فرد زندانی که مشمول پابند الکترونیک می شود، به طور کامل آزاد نشده و تحت نظارت سامانه های الکترونیک و در دسترس دستگاه قضایی است و در عین حال با حضور در خانواده و اجتماع، فرصت بهتری در مسیر بازاجتماعی شدن و بازگشت به جامعه برای او فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری : 15000 زندانی در تهران زمستان پارسال عفو شدند

دادگستری : 15000 زندانی در تهران زمستان پارسال عفو شدند