مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:412023-05-30پزشكي

چگونه از استرس بکاهیم؟


اراک؛ متاسفانه امروزه استرس به بخش جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده است، متراکم بودن زندگی شهری و روند سریع زندگی خواه ناخواه بر روی روان ما تاثیر می گذارد، از این رو همه ما در طول زندگی درجاتی از استرس را تجربه کرده ایم.

استرس نه تنها بر عملکرد اعضای بدن ما تاثیر می گذارد، بلکه بسیاری از بیماری های لاعلاج هستند که هیچ گونه منشأ فیزیکی ندارند و تنها از استرس روانی نشات می گیرند.

اما چاره چیست؟ چه روش های برای پیشگیری و کاهش استرس وجود دارد؟ درمان استرس به چه صورت و با چه روش های صورت می گیرد؟ روش های پیشگیری و کاهش استرس کارشناس ارشد مشاوره کلانتری شهرستان اراک در خصوص روش های پیشگیری و کاهش استرس به خبرنگار فارس می گوید: پیشگیری بهتر از درمان است، همین شعار نشان می دهد که پیشگیری تا چه اندازه در درمان بیماری ها تاثیر دارد، پیشگیری از استرس حتی اگر 100 درصد مانع از بروز علایم استرس نشود اما تا حد زیادی از تاثیرات منفی استرس بر بدن ما کاهش می دهد.

مهدیه بادران با اشاره به اینکه استرس در واقع واکنش طبیعی بدن به شرایط نامساعدی است که در آن قرار می گیرد، اما استرس مکرر سبب مختل شدن فعالیت های روزانه فرد می شود، می افزاید: یکی از راه های کاهش استرس مراجعه به روانشناس است، مشاوره با روانشناس یکی از بهترین راه های کاهش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه از استرس بکاهیم؟

چگونه از استرس بکاهیم؟