مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-19حوادث

جمع آوری معتادان متجاهر در بروجرد


فرمانده انتظامی بروجرد از جمع آوری 27 معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، تعدادی از مخاطبان با راه اندازی پویشی خواستار جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در بروجرد شدند.

  در همین راستا سرهنگ مهدی مهدوی کیا در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بخصوص تفرجگاه ها عوامل کوپ و یگان امداد این شهرستان، طرح ارتقاء را به اجراء گذاشتند.

وی افزود: ظرف 48 ساعت گذشته ماموران انتظامی بروجرد با تلاش شبانه روزی 27 معتاد متجاهر را در سطح تفرجگاه های این شهرستان جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد با بیان اینکه جمع آوری معتادان موجب ابراز رضایت اهالی محلات مربوطه شده است گفت: اینگونه طرح ها توسط پلیس با جدیت در نقاط مختلف این شهرستان به اجراء گذاشته خواهد کرد.

شایان ذکر است پیش از این هم طرح ارتقا امنیت اجتماعی در چند نقطه از بروجرد با دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر اجرا شده بود.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری معتادان متجاهر در بروجرد

جمع آوری معتادان متجاهر در بروجرد