مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-12سياسي

آغاز پایش سراسری شهرک ها و نواحی صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز پایش سراسری شهرک ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز پایش سراسری شهرک ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

سهیل مرادی نژاد روز دوشنبه 22 خرداد ماه 1402 در جمع خبرنگاران گفت: وظیفه اصلی ما در شهرک های صنعتی تملک زمین و ایجاد زیرساخت های لازم سرمایه گذاری است.

وی اظهارکرد: مطابق رویه جاری تملک شهرک ها و نواحی صنعتی پس از اخذ استعلامات مربوطه و انجام مطالعات زیست محیطی، زیرساخت های لازم سرمایه گذاری اعم از آب، برق، گاز، خیابان و معابر، روشنایی و فیبر نوری .

فراهم می شود و نسبت به واگذاری عرصه به متقاضیان سرمایه گذاری درچارچوب قوانین و مقررات مربوطه اقدام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سیاستهای حمایتی در سال مهار تورم و رشد تولید خاطرنشان کرد: این شرکت دولتی در واقع حق انتفاع و بهره برداری از زمین، اعیانی و تاسیسات شهرک ها و نواحی صنعتی زمین را به متقاضیان و سرمایه گذاران واگذار می کند.

مرادی نژاد در خصوص واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی تصریح کرد: برای واحدهای تولیدی که سیکل سرمایه گذاری را بدرستی طی کرده و با پرداخت کامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پایش سراسری شهرک ها و نواحی صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد

آغاز پایش سراسری شهرک ها و نواحی صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد