مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-20سياسي

فراهم شدن مهارت آموزی به بهبودیافتگان مرکز بازپروری ماده 16 همدان


مهارت آموزی به بهبودیافتگان، توسط مرکز بازپروری ماده 16 همدان فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود مسگریان عصر دوشنبه در بازدید از مرکز بازپروری معتادان متجاهر ماده 16 به همراه تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان، اظهار کرد: این بازدید به منظور قدردانی از زحمات و تلاش های و بیماران در این مرکز ترتیب داده شد.

وی با بیان اینکه بیماران در این مرکز با هدف نجات از یک بیماری بسیار سخت و فرساینده و بازگشت به جامعه در این مرکز حضور دارند، گفت: خواست گرفتاران به دام اعتیاد برای بازگشت به زندگی واقعی بسیار مهم است و به طور قطع تا خود فرد بیمار نخواهد این بازگشت به خانواده و جامعه امکان پذیر نخواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: زمینه های داشتن شغل و مهارت پس از بازگشت این افراد به جامعه توسط مرکز بازپروری ماده 16 در حال فراهم شدن است.

وی با بیان اینکه بیماران حاضر در این مرکز انسان های بزرگواری هستید که لیاقت و استعداد رشد بسیار عالی و معنوی را دارید، افزود: هیچ جا برای افراد مهم تر و با ارزش تر از خانواده نیست و همه نسبت به خانواده خود مسئولیت دارند که متأسفانه این مسئولیت در این بیماران کمرنگ شده و آنها را از خانواده جدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن مهارت آموزی به بهبودیافتگان مرکز بازپروری ماده 16 همدان

فراهم شدن مهارت آموزی به بهبودیافتگان مرکز بازپروری ماده 16 همدان