مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 22:152023-06-19حوادث

جمع آوری و دستگیری 285 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در مشهد


در اجرای نهمین مرحله از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر مشهد 285 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی مشهد گفت: در اجرای نهمین مرحله از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر مشهد 285 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی نهمین مرحله از طرح ارتقاء اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح 24 ساعته پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری ها 47 خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

نگهبان با اعلام اینکه در اجرای این طرح 2 کیلو و 480 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف شد، توضیح داد: همچنین 11 دستگاه موتورسیکلت و 6 دستگاه خودروی سواری که برای توزیع مواد مخدر از آن استفاده می شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: ماموران انتظامی در ادامه این عملیات 238 معتاد متجاهر و کارتن خواب را نیز در پاتوق های مواد مخدر جمع آوری و به کمپ ماده 16 دولت منتقل کردند و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری و دستگیری 285 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در مشهد

جمع آوری و دستگیری 285 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در مشهد