مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 22:252023-06-17اقتصادي

فراخوان برای اجرای تفکیک زباله از مبدا در رشت


ساماندهی مسئله پسماند و تفکیک زباله از مبدا در رشت در هشتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی این شهر مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی رمضانی روز شنبه در هشتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت، با اشاره به اینکه مشکلات برق فقط مربوط به وجود جانمایی تیرک های نامناسب برق در معابر نیست، اظهار کرد: در برخی از مسیرهای رشت نیز نسبت به صدور پروانه ساخت و ساز اقدام شده است اما به علت عدم وجود زیر ساخت های برق، املاک احداث شده از نعمت برق بی بهره هستند.

وی با بیان اینکه در برخی از مسیرها نیازمند کابل کشی برای برق هستیم، افزود: باید کارگروهی تشکیل دهیم و اجازه ندهیم این مشکلات موجب دغدغه شهروندان شود و با ایجاد تعاملات بیشتر گام های اساسی به منظور چنین دغدغه هایی برداشته شود.

هزینه های مصرف ماهیانه برق و آب، به تهران واریز می شود رضا عاشری یکی دیگر از اعضای شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه هزینه هایی که بابت مصرف ماهیانه برق و آب گرفته می شود به تهران واریز می شود اظهار کرد: از مجموع منابعی که از این محل به تهران واریز می شود تنها 10 درصد به استان تعلق می گیرد.

وی با بیان اینکه تیر برق و ایجاد پست هوایی از توان اداره برق خارج است، افزود: در خیلی از موارد شهرداری رشت آمادگی اینکه زمین بابت احداث شبکه های برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان برای اجرای تفکیک زباله از مبدا در رشت

فراخوان برای اجرای تفکیک زباله از مبدا در رشت