مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-10سياسي

سردار آبرومند: راهکار رفع محرومیت ها در استان فارس، کارآفرینی و اشتغال زایی است


معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: استان فارس یک استان ثروتمند است و محرومیت ها، برازنده این استان نیست و انتظار بر تلاش و همکاری بیشتر برای رفع محرومیت ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار جمال الدین آبرومند در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی استان فارس با اشاره به ماموریت ها و اهداف قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، رفع مشکلات محرومین و محرومیت زدایی از مناطق مختلف را از جمله اهداف این قرارگاه خواند و اظهار داشت: راهکار رفع محرومیت این است که خود مردم آن مناطق ثروتمند شوند و به یک درآمد زایی خوبی برسند لذا باید اولویت بر کارآفرینی و ایجاد اشتغال باشد عمده مشکلات محرومین به مساله کار و اشتغال برمی گردد.

  وی افزود: استان فارس ظرفیت زیادی دارد و همین ظرفیت گردشگری کافی است تا به ثروت برسد؛ یکی دیگر از فرصت ها نیز ایجاد صنایع کوچک است که البته باید با محوریت بازگشت به روستا انجام شود.

  سردار آبرومند عنوان کرد: عمده مشکلات مطرح شده در حوزه محله های حاشیه ای شهر شیراز نیز در خصوص مهاجرت است و مهاجرت باز به همان دلیل عدم امکان تولید ثروت و درآمد زایی  در روستاها بر می گردد.

او گفت: ظرفیت خوبی در حوزه بسیج سازندگی و گروه های جهادی وجود دارد تا اقدامات اجرایی مستمر در این زمینه شکل گیرد و انتطار بر این است تا از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار آبرومند: راهکار رفع محرومیت ها در استان فارس، کارآفرینی و اشتغال زایی است

سردار آبرومند: راهکار رفع محرومیت ها در استان فارس، کارآفرینی و اشتغال زایی است