مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-11بين الملل

سرباز ساده ای که «قهرمان ملی» شد/ آمریکا نگران است!


پیروزی ایران در مقابل تحریم های آمریکا و پیشبرد پرونده هسته ای صلح آمیز در کنار تمجید از سرباز مصری که عملیات ضدصهیونیستی انجام داد، از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.

- خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: این روزها، حرف و حدیث ها در خصوص پرونده هسته ای ایران و سخنان مسئولان ایرانی در خصوص افزایش غنی سازی اورانیوم با خلوص بالا مورد برای رفع تحریم های آمریکا، مورد توجه روزنامه های عربی قرار گرفته است.

از سوی دیگر، عملیات قهرمانانه سرباز مصری علیه ارتش رژیم صهیونیستی باعث شده وی در فضای مجازی لقب قهرمان ملی را از آنِ خود کند.

روزنامه رأی الیوم با اشاره به پرونده هسته ای ایران نوشت: محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرده است که هدف از غنی سازی اورانیوم با خلوص بالا، رفع تحریم های آمریکا است و این یک گام راهبردی در مسیر مقابله با تحریم های مذکور به شمار می رود.

این در حالیست که الون بینکاس یکی از دیپلمات های سابق رژیم صهیونیستی تاکید کرده که کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در قبال ایران و پرونده هسته ای این کشور شکست خورده است.

روزنامه القدس العربی در هفته نامه خود با اشاره به عملیات قهرمانانه سرباز مصری نوشت: نام محمد صلاح، سرباز مصری که چندی قبل عملیات ضدصهیونیستی در منطقه مرزی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرباز ساده ای که «قهرمان ملی» شد/ آمریکا نگران است!

سرباز ساده ای که «قهرمان ملی» شد/ آمریکا نگران است!