مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:402023-05-29ورزشي

قول ویژه سرپرست ورزش فارس برای حمایت از وزنه برداری استان


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس، برای حمایت ویژه و کامل از رشته وزنه برداری این استان، به مسئولان فدراسیون، قول همکاری و مساعدت داد.

- ایسنا/فارس سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس، برای حمایت ویژه و کامل از رشته وزنه برداری این استان، به مسئولان فدراسیون، قول همکاری و مساعدت داد.

مسئولان فدراسیون وزنه برداری دوشنبه هشتم خرداد در دیدار با متولی ورزش فارس، خواستار افزایش توجه و حمایت نسبت به این رشته مدال آور و پرطرفدار ورزشی شدند.

سجاد انوشیروانی رییس و بهداد سلیمی نایب رییس این فدراسیون، در دیدار محمدمهدی سرافرازشکوهی سرپرست ورزش و جوانان فارس، ضمن ابراز امیدواری و خوش بینی نسبت به حال و آینده رشته وزنه برداری در این استان، برای حل مشکلات موجود، رایزنی کرده و از متولی ورزش فارس تقاضای حمایت کردند.

رییس فدراسیون ضمن ابراز خشنودی از ورود نیروهای جوان به عرصه مسئولیت های ورزشی، ابراز امیدواری کرد که مشکلات ورزش با حضور افکار و نیروهای تازه، روز به روز کمتر شود.

انوشیروانی گفت: از روزی که مسئولیت فدراسیون را عهده دار شده ام، با اعتقادی قلبی و اعتمادی قوی کار را آغاز کردم و از همان ابتدا به نیروهایی که در شیراز حضور داشتند، خوش بین بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول ویژه سرپرست ورزش فارس برای حمایت از وزنه برداری استان

قول ویژه سرپرست ورزش فارس برای حمایت از وزنه برداری استان