مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 21:352023-06-01ورزشي

ورزشگاه یادگار امام تبریز به عنوان پتانسیل سرمایه گذاری معرفی شود


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت اساسی ورزشگاه یادگار برای توسعه ورزش، گفت: انتظار داریم این مجموعه به عنوان پتانسیل سرمایه گذاری معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد امان زاده عصر امروز پنجشنبه در بازدید اصحاب رسانه از مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز با بیان اینکه این مجموعه ورزشی 192 هکتاری، ظرفیت اساسی برای توسعه ورزش هم در شهر تبریز و هم استان آذربایجان شرقی را دارا می باشد، افزود: خوشبختانه فرصت های قانونی برای حضور سرمایه گذار از طریق ماده 27 و 88 و دیگر ماده های قانونی وجود دارد که با کمک اصحاب رسانه می توان از طریق جذب سرمایه گذار نه تنها در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی بلکه در دیگر رشته های ورزشی در این مجموعه برنامه ریزی کرد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان کرد: در طرح تفضیلی برای مجموعه ورزشی بالغ بر 14 پروژه های عظیم الجثه پیش بینی شده است و ما و دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان این آمادگی را داریم تا در این راه مشاوره ورزشی و فنی برای سرمایه گذاران داشته باشیم.

سید عطا الله شرف شاهی در پاسخ به این سوال که آیا برای وضعیت تابلوهای تبلیغاتی دور چمن ورزشگاه یادگار امام برنامه ای دارید؟ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بحث تابلوهای تبلیغاتی در با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه یادگار امام تبریز به عنوان پتانسیل سرمایه گذاری معرفی شود

ورزشگاه یادگار امام تبریز به عنوان پتانسیل سرمایه گذاری معرفی شود