مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-01حوادث

انهدام باند سارقان روغن خوراکی در میاندورود


فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از انهدام باند سارقان روغن خوراکی و کشف اموال سرقتی به ارزشی بالغ بر7 میلیارد و 800 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از انهدام باند سارقان روغن خوراکی و کشف اموال سرقتی به ارزشی بالغ بر7 میلیارد و 800 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجتبی راست خدیو در تشریح این خبر گفت: در پی سرقت یک دستگاه خودرو کامیون حامل تقریبی 13 تن روغن خوراکی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: ماموران با بررسی دقیق محل سرقت، تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز و با سرنخ های به دست آمده به فردی 46 ساله در این ارتباط مظنون شدند.

این مسئول تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضایی متهم را به همراه 6 نفر دیگر از همدستانش دستگیر کردند .

وی افزود: ضمن کشف اموال سرقتی، متهمان ضمن اعتراف به سرقت محموله خودروی مورد نظر به ارزش 7 میلیارد و 800 میلیون ریال برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ راست خدیو در خاتمه از شهروندان خواست: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله انتظامی و امنیتی از طریق سامانه 110 و یا کلانتری و پاسگاه محل سکونت خود، پلیس را در ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان روغن خوراکی در میاندورود

انهدام باند سارقان روغن خوراکی در میاندورود