مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-12اجتماعي

جوانان و سرعت غیرمجاز؛ عامل 70 درصد تصادفات درون شهری خراسان جنوبی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: با تحلیل آمار تصادفات درون شهری، 70 درصد این حوادث به علت سرعت غیرمجاز و توسط جوانان صورت گرفته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: با تحلیل آمار تصادفات درون شهری، 70 درصد این حوادث به علت سرعت غیرمجاز و توسط جوانان صورت گرفته است.

سرهنگ علیرضا عباسی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 2500 فقره تصادف درون شهری در استان از ابتدای سال جاری رخ داده که سرعت غیر مجاز علت اصلی اکثر این تصادفات است.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال بیش از دو هزار و 500 فقره تصادف در معابر درون شهری خراسان جنوبی رخ داده و به طور متوسط روزانه 30 تصادف درون شهری در استان ثبت شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه آمار بالای تصادفات درون شهری به ویژه در بیرجند نگران کننده است، اظهار کرد: در حال حاضر به علت سرعت غیرمجاز و در نتیجه شدت تصادفات در بیش از 40 درصد تصادفات راننده و سرنشینان خودرو مجروح می شوند.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته بیشتر تصادفات از نوع خسارتی بود، افزود: با همکاری مقامات قضایی رانندگان وسایل نقلیه متخلف در مرتبه اول به مدت یک هفته جریمه شده و در صورت تکرار یک ماه وسیله نقلیه آنان توقیف و روانه پارکینگ می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان و سرعت غیرمجاز؛ عامل 70 درصد تصادفات درون شهری خراسان جنوبی

جوانان و سرعت غیرمجاز؛ عامل 70 درصد تصادفات درون شهری خراسان جنوبی