مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:222023-06-12اقتصادي

کنترل کیفیت 55 جایگاه سوخت در خراسان شمالی


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی گفت: با هدف تحقق خدمات مطلوب کمی و کیفی عرضه سوخت در سال 1401 بیش از 2 هزار و 596 مورد آزمایشات کیفی از تعداد 614 نازل سوخت رسان موجود در 55 از جایگاه ها و مجاری عرضه انجام گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سیدرضا احمدنیا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با بیان اهمیت کنترل و نظارت بر عرضه سوخت و ارائه خدمات مطلوب سوخت رسانی اظهار کرد: با هدف تحقق خدمات مطلوب کمی و کیفی عرضه سوخت در سال 1401 بیش از 2 هزار و 596 مورد آزمایشات کیفی از تعداد 614 نازل سوخت رسان موجود در 55 از جایگاه ها و مجاری عرضه فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی بصورت دوره ای و موردی انجام گرفته است.

وی گفت: تعداد دو هزار و 596 مورد بازدید کنترل کیفی از جایگاه ها و فروشندگی های سطح استان بوده است که 612 مورد از این بازدیدها در خارج از وقت اداری از ساعت 13 تا پاسی از شب و روزهای تعطیل انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی افزود: بازرسین و کارشناسان این شرکت بصورت مستمر و 24 ساعته، جایگاه ها و فروشندگی های سوخت استان را خارج از وقت اداری از ساعت 13 تا پاسی از شب و روزهای تعطیل از نظرتطابق با استانداردها مورد بازدید کنترل کیفیت قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل کیفیت 55 جایگاه سوخت در خراسان شمالی

کنترل کیفیت 55 جایگاه سوخت در خراسان شمالی