مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-21سياسي

نایسر اولویت اصلی فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه هنری کردستان است


سرپرست حوزه هنری استان کردستان کمک در جهت ارتقای شاخص های فرهنگی در نایسر را مهمترین و اصلی ترین برنامه حوزه هنری کردستان عنوان کرد.

- ایسنا/کردستان سرپرست حوزه هنری استان کردستان کمک در جهت ارتقای شاخص های فرهنگی در نایسر را مهمترین و اصلی ترین برنامه حوزه هنری کردستان عنوان کرد.

افشین آزادی، امروز 31 خرداد در دیدار با داریوش ورمزیار شهردار نایسر، با قدردانی از اقدامات مثبت شهرداری در این ناحیه منفصل شهری اظهار کرد: فراهم سازی زیرساخت های لازم برای فعالیت های فرهنگی و هنری در کنار فعالیت های عمرانی در نایسر، توسعه متوازن در این ناحیه بزرگ شهری را رقم خواهد زد.

وی افزود: حوزه هنری استان کردستان با برنامه ریزی به صورت جدی انجام فعالیت های فرهنگی و هنری در نایسر را پیگیری می کند و در جهت تحقق بخشی این برنامه ها از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های استانی و کشوری بهره خواهد برد.

آزادی با اشاره به نقش مردم در اجرای این برنامه ها ادامه داد: به دفتر هنرهای مردمی حوزه هنری استان کردستان مأموریت داده شده است تا با همکاری سایر ادارات و نهادها و مشارکت معتمدین و فعالین فرهنگی و هنری فعال در نایسر و دیگر مناطق حاشیه در سنندج نسبت به فراهم سازی شرایط بهره مندی نوجوانان و جوانان نایسری از ظرفیت های فرهنگی و هنری را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایسر اولویت اصلی فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه هنری کردستان است

نایسر اولویت اصلی فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه هنری کردستان است