مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-14سياسي

آزادی ادیان و مذاهب در قانون اساسی ایران تضمین شده است


عضو هیئت پارلمانی اعزامی ایران به مراکش گفت: بعد از انقلاب اسلامی، آزادی ادیان الهی و مذاهب در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تضمین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سیدمحمود نبویان با حضور در کنفرانس گفتگوی بین الادیان اتحادیه بین المجالس جهانی(IPU) که از 23 تا 25 خرداد در مراکش در حال برگزاری است، در میزگرد صلح و فراگیری با موضوع ترویج صلح منطقه ای و جهانی از طریق گفتگوی درون مذهبی، گفت: جهان پر از آشوب فعلی برای تحقق صلح و امنیت، اخلاق و معنویت دینی بیش از هر زمان دیگر به تلاش و مساعدت رهبران دینی نیازمند است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: به باور پیروان ادیان الهی، عمل به آموزه های این ادیان، تامین کننده آزادی، سعادت، حقوق واقعی انسان ها و زندگی مسالمت آمیز در کنار یکدیگر با آرامش است.

وی در ادامه جنگ های اول و دوم جهانی با کشتار میلیون ها انسان، اشغال کشورهای مختلف توسط کشورهای استکباری و قتل و جنایت گسترده در آن کشورها، ایجاد و تجهیز گروه های تروریستی و اشغال و آواره کردن یک ملت و ایجاد یک ملیّت جعلی دیگر به جای آن و کشتار روزانه صاحبان اصلی آن کشور را حاکی از دوری گزیدن و نادیده گرفتن آموزه های ادیان الهی دانست و افزود: در نظر ادیان الهی، جان یک انسان آنقدر اهمیت دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی ادیان و مذاهب در قانون اساسی ایران تضمین شده است

آزادی ادیان و مذاهب در قانون اساسی ایران تضمین شده است