مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 21:102023-06-20اقتصادي

دریانوردان هسته ای ترین عنصر در صنعت دریانوردی هستند


معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه صنعت حمل ونقل دریایی تاثیر زیادی بر مبادلات فرامرزی به خصوص بازرگانی و تجارت فراقاره ای و فرامنطقه ای دارد، - معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه صنعت حمل ونقل دریایی تاثیر زیادی بر مبادلات فرامرزی به خصوص بازرگانی و تجارت فراقاره ای و فرامنطقه ای دارد، گفت: دریانوردان هسته ای ترین عنصر تأثیرگذار در صنعت دریانوردی هستند و این نشان از نقش آفرینی و اهمیت بالای این نیروهای ارزشمند دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید علینازی در مراسم بزرگداشت روز جهانی دریانورد که امروز برگزار شد، با بیان اینکه امروز بیش از 85 درصد تجارت دنیا از طریق دریا انجام می شود، افزود: در ایران نیز با توجه به همجواری با آب های آزاد نظیر خلیج فارس و دریای عمان و بزرگ ترین دریاچه دنیا (دریای خزر) اهمیت حمل و نقل دریایی بسیار زیاد است.

بیش از 5800 کیلومتر نوار ساحلی داریم که بهره مندی از این موهبت الهی را در بسیاری از زمینه ها از حمل ونقل گرفته تا صیادی، اکتشاف میادین، گردشگری، پژوهشی و خدماتی فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه صنعت حمل ونقل دریایی تاثیر زیادی در مبادلات فرامرزی به خصوص بازرگانی و تجارت فراقاره ای و فرامنطقه ای دارد، گفت: این صنعت به عنوان ایمن ترین نوع حمل و نقل کالای سنگین و سبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریانوردان هسته ای ترین عنصر در صنعت دریانوردی هستند

دریانوردان هسته ای ترین عنصر در صنعت دریانوردی هستند