مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 07:502023-06-06سياسي

استاندار مازندران: 800 آببندان مازندران لایروبی می شود


استاندار مازندران با اشاره به نبود مدیریت منابع آب در استان گفت: 800 آببندان در استان داریم و باید تمامی آببندان ها در استان لایروبی شود و در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، استاندار مازندران به همراه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه استحفاظی ساری و میاندورود، قائمشهر و جویبار، رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای صورت میدانی از اراضی شالیزاری و مزارع و باغات میاندورود، ساری و جویبار بازدید کردند.

در این بازدیدها مسائل و مشکلات کشاورزان منطقه مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات برق رسانی به چاه ها، لاینینگ کانال انتقال آب، تجهیز چاه های کشاورزی، تامین و توزیع سوخت و آب از موضوعات مطرح شده بود.

بازدید از مزارع شالیزاری و مزارع و باغات روستای حسن آباد و زیدعلیا شهرستان میاندورود توسط استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرای مربوطه انجام شد.

همچنین از کانال منشعب از رودخانه تجن در منطقه پهناب شهرستان جویبار بازدید شد و موضوعات مرتبط با تجهیز چاه برای تامین آب اراضی کشاورزی منطقه پهناب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این بازدید مقرر شد دو حلقه چاه این منطقه تجهیز و برای بهره برداری در اختیار کشاورزان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: 800 آببندان مازندران لایروبی می شود

استاندار مازندران: 800 آببندان مازندران لایروبی می شود