مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:102023-05-31سياسي

طـرح مـلـی اعـتـلا بـرگـزار شـد


در راستای اجرایی سازی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، طرح ملی« اعتلا»، به همت مدیریت ارزیابی عملکرد و توانمندسازی واحد تهران شمال، و جمعی از انجمن های علمی دانشجویی در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت این واحد دانشگاهی برگزار شد.

- در راستای اجرایی سازی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، طرح ملی اعتلا ، به همت مدیریت ارزیابی عملکرد و توانمندسازی واحد تهران شمال، و جمعی از انجمن های علمی دانشجویی در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این طرح هفتم و هشتم خردادماه، با هدف تعالی معرفتی، مهارتی و حرفه ای مسئولان، کارکنان و اعضای هیئت علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، در محورهای شبکه سازی اجتماعی، بصیرت افزایی انقلابی و توانمندسازی حرفه ای برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر مارال اسکندری ـ مدیر ارزیابی عملکرد و توانمندسازی واحد تهران شمال و دکتر سکینه ببری گنبد ـ مدیر گروه علوم سیاسی این واحد دانشگاهی، به عنوان نخستین سخنرانان این برنامه، به ارائه مباحثی تحت عنوان روش تحلیل سیاسی و اجتماعی پرداختند.

در ادامه برنامه دکتر ببری گنبد، به تشریح ساختار موضوعی بحث روش تحلیل سیاسی و اجتماعی در سه بخش اصول تحلیل سیاسی مبتنی بر طرفداره ملی، اصول تحلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طـرح مـلـی اعـتـلا بـرگـزار شـد

طـرح مـلـی اعـتـلا بـرگـزار شـد