مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 22:252023-06-03سياسي

رییسی: عده ای تلاش می کنند از نام و انقلاب امام هویت زدایی و انحراف ایجاد کنند


رییس جمهور با اشاره به اینکه اصالت انقلاب اسلامی نشأت گرفته از نام و یاد امام خمینی (ره) است، گفت: عده ای تلاش می کنند از یاد، نام و انقلاب امام هویت زدایی و در مسیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی شامگاه شنبه در شب سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی، در جمع عاشقان و ارادتمندان امام خمینی (ره) در حرم مطهر، با گرامیداشت یاد امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای 15 خرداد سال 42 گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری لازم است شخصیت امام راحل، کلام، سیره و انقلاب شکوهمندی را که بنیان گذاشت، بشناسیم.

رییس جمهور با تأکید بر اینکه با وجود گذشت 34 سال از رحلت امام، اما ایشان زنده هستند، چرا که میراث، راه و کلام امام زنده است، افزود: امروز راه، سیره و کلام راهگشای امام خمینی (ره) برای ملت ایران و دیگر ملل آزاده جهان، بیش از هر زمان دیگری در جهان رونق و رواج دارد.

رییسی با اشاره به اینکه اصالت انقلاب اسلامی نشأت گرفته از نام و یاد امام خمینی (ره) است، اظهار کرد: نباید بگذاریم یاد و نام امام راحل در جامعه کمرنگ شود.

عده ای تلاش می کنند از یاد، نام و انقلاب امام هویت زدایی و در مسیر، خط و راه امام انحراف ایجاد کنند؛ نباید اجازه داد این راه نورانی که همه را به سعادت فرامی خواند تحریف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: عده ای تلاش می کنند از نام و انقلاب امام هویت زدایی و انحراف ایجاد کنند

رییسی: عده ای تلاش می کنند از نام و انقلاب امام هویت زدایی و انحراف ایجاد کنند