مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 22:552023-06-11اجتماعي

نفوذ شیرابه های زباله انجیلیسی بابل به عمق 100 متری زمین رسید


رییس محیط زیست بابل با اشاره به اینکه 90 درصد رودخانه ها، آب های سطحی و زیرزمینی بابل آلوده است، گفت: نفوذ شیرابه های انجیلیسی(سایت زباله) بابل به عمق 100 متر زمین رسید.

- ایسنا/مازندران رییس محیط زیست بابل با اشاره به اینکه 90 درصد رودخانه ها، آب های سطحی و زیرزمینی بابل آلوده است، گفت: نفوذ شیرابه های انجیلیسی(سایت زباله) بابل به عمق 100 متر زمین رسید.

حسین حیدرپور عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه همه آلودگی های شهرستان بابل از خروجی واحدهای صنعتی است، اظهار کرد: با اقداماتی که انجام شد تاآخر شهریور یک قطره آب از این واحدها خارج نمی شود.

رییس محیط زیست بابل با اشاره به اینکه 12 تصفیه خانه در شهرک های صنعتی بابل مستقر است اما دو شهرک منصورکنده و لاله آباد تصفیه خانه صنعتی ندارند، افزود: در گذشته بعد از افتتاح واحد صنعتی محیط زیست پیگیر تصفیه خانه آن می شد اما سیاست جدید براین است صاحبان صنایع ابتدا باید اعتبارات لازم برای تصفیه خانه و راهکاری برای آلودگی ارائه دهد و با تعهد محضری و رعایت استانداردها اجازه فعالیت داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بعضی واحدهای صنعتی به سبب آلودگی شیمیایی در مازندران نباید فعالیت داشته باشند مانند استقرار صنایع پتروشیمی که اجازه فعالیت ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ شیرابه های زباله انجیلیسی بابل به عمق 100 متری زمین رسید

نفوذ شیرابه های زباله انجیلیسی بابل به عمق 100 متری زمین رسید