مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:252023-05-30سياسي

در اولین دیدار رسمی دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی چه گذشت؟


دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی کشورمان در اولین دیدار رسمی خود با مشاور امنیت ملی عراق بر اجرای توافق نامه امنیتی بر سر امنیت مرزها میان دو کشور تاکید کرد.

- دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی کشورمان در اولین دیدار رسمی خود با مشاور امنیت ملی عراق بر اجرای توافق نامه امنیتی بر سر امنیت مرزها میان دو کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر احمدیان، یک هفته بعد از انتصابش به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی در اولین دیدار رسمی خود با قاسم الاعرجی ، مشاور امنیت ملی عراق دیدار کرد.

احمدیان در این دیدار بر اجرای توافقنامه امنیتی اخیر میان دو کشور که علی شمخان در ماه های پایانی فعالیت خود آن را به سرانجام رساند، تاکید کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در دیدار با مشاور امنیت ملی عراق توافق نامه امنیتی اخیر که حاصل ماه ها گفت وگو و تلاش مشترک نهادهای ذیربط دو کشور است را اقدامی بسیار مناسب و راهبردی دانست و بر اجرای دقیق مفاد آن تاکید کرد.

وی هم چنین تاکید کرده است که انتظار داریم دولت عراق در چارچوب این توافق نامه، هرچه سریع تر ضمن پایان دادن به حضور عناصر ضد انقلاب در این کشور، امنیت مرزهای این کشور با ایران را تضمین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اولین دیدار رسمی دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی چه گذشت؟

در اولین دیدار رسمی دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی چه گذشت؟