مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-19بين الملل

فناوری جدید عربستان برای خنک کردن جاده ها در ایام حج


اداره کل راه ها در عربستان سعودی با مشارکت مسئولین ذی ربط آزمایش خنک کردن جاده ها در ایام حج را در سرزمین «رمی الجمرات» و با هدف خدمت رسانی به زائران خانه خدا آغاز کرده است.

- اداره کل راه ها در عربستان سعودی با مشارکت مسئولین ذی ربط آزمایش خنک کردن جاده ها در ایام حج را در سرزمین رمی الجمرات و با هدف خدمت رسانی به زائران خانه خدا آغاز کرده است.

اداره کل راه ها در عربستان سعودی از آغاز اجرای فناوری جدید برای خنک کردن سطوح آسفالت در اماکن مقدس در ایام حج خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، اداره کل راه ها در عربستان سعودی اجرای آزمایش مطالعاتی تحقیقاتی را در مورد خنک کردن سطوح آسفالت در اماکن مقدس آغاز کرده است.

  اداره کل راه ها در عربستان سعودی با مشارکت مسئولین ذی ربط این آزمایش را در سرزمین رمی الجمرات و با هدف خدمت رسانی به زائران خانه خدا آغاز کرده است.

  اداره مذکور این آزمایش را با مشارکت وزارت شهرداری، امور روستایی و مسکن، در مورد سطوح آسفالت خنک کننده از چند ماه گذشته آغاز کرده است.

  بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عربستان سعودی، دلیل این آزمایش این است که آسفالت جاده ها در طول روز دما را جذب می کنند و دمای آن ها گاهی اوقات به 70 درجه سانتی گراد می رسد، این گرما در شب آزاد می شود که پدیده جزیره گرمایی با افزایش مصرف انرژی و آلودگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری جدید عربستان برای خنک کردن جاده ها در ایام حج

فناوری جدید عربستان برای خنک کردن جاده ها در ایام حج