مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 21:452023-06-19اجتماعي

تعداد مددجویان پشت نوبت بهزیستی البرز صفر شد


با پیگیری های صورت گرفته توسط این اداره کل آمار معلولین و بانوان سرپرست خانوار پشت نوبت مستمری به صفر رسید و تمامی پشت نوبتی ها تحت پوشش قرار گرفتند.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی البرز گفت: با پیگیری های صورت گرفته توسط این اداره کل آمار معلولین و بانوان سرپرست خانوار پشت نوبت مستمری به صفر رسید و تمامی پشت نوبتی ها تحت پوشش قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وجیهه محمدی فلاح روز دوشنبه 29 خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه براساس آخرین آمارهای ثبت شده در حال حاضر 46 هزار و 500 نفر تحت پوشش بهزیستی البرز قرار دارند افزود: با احتساب خانواده آنها، در مجموع 166 هزار و 385 نفر از خدمات بهزیستی استان بهره مند هستند.

وی اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته توسط این اداره کل آمار معلولین و بانوان سرپرست خانوار پشت نوبت مستمری به صفر رسید و تمامی پشت نوبتی ها تحت پوشش قرار گرفتند و از این پس تعداد 26 هزار نفر در حوزه توانبخشی و 3 هزار 500 نفر در حوزه اجتماعی علاوه بر خدمات غیرمستمر، مستمری ماهیانه دریافت می کنند.

وی با اشاره به میزان مستمری دریافتی خانوارهای تحت پوشش این نهاد توضیح داد: مبالغ مستمری معیشتی مددجویان تحت پوشش برای خانواده یک نفره ماهانه به مبلغ 655 هزارتومان، دونفره 936 هزارتومان ،سه نفره یک میلیون و 310 هزارتومان و چهارنفره 1میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مددجویان پشت نوبت بهزیستی البرز صفر شد

تعداد مددجویان پشت نوبت بهزیستی البرز صفر شد