مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-14سياسي

تصویب برنامه درسی «مهندسی مواد – شناسایی و انتخاب مواد»


برنامه درسی بازنگری شده دوره کارشناسی ارشد «مهندسی مواد – شناسایی و انتخاب مواد» در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس تصویب شد.

- برنامه درسی بازنگری شده دوره کارشناسی ارشد مهندسی مواد – شناسایی و انتخاب مواد در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نفاخ موسوی، مدیر گروه مهندسی مواد دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به نیاز و دلایل بازنگری و به روز رسانی برنامه درسی مهندسی مواد – شناسایی و انتخاب مواد ، خاطر نشان کرد: گذشت بیش از 8 سال از تاریخ تصویب برنامه، لزوم به روز کردن دروس و سرفصل ها بر اساس آخرین پیشرفت های علمی و صنعتی ایران و جهان و لزوم اصلاح برنامه درسی مطابق با نیاز دانش آموختگان از جمله این دلایل است.

وی در ادامه در خصوص اعضای کمیته بازنگری، سابقه رشته در دانشگاه تربیت مدرس و دیگر دانشگاه ها، منابع مورد استفاده برای به روز رسانی برنامه درس های این رشته، تغییرات صورت گرفته در برنامه جدید، نحوه ارائه دروس، جدول ترم بندی دروس و طرح موضوع در کمیسیون برنامه ریزی جامع آموزشی و شورای آموزشی دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

مدیر گروه مهندسی مواد دانشگاه تربیت مدرس برنامه درسی جدید را حاوی 12 واحد الزامی، 14 واحد اختیاری و 6 واحد پایان نامه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب برنامه درسی «مهندسی مواد – شناسایی و انتخاب مواد»

تصویب برنامه درسی «مهندسی مواد – شناسایی و انتخاب مواد»