مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 19:052023-06-08حوادث

11 مصدوم در آتش سوزی یک مرکز نگهداری معلولین در گراش


ساعاتی پیش در پی وقوع آتش سوزی در یک مرکز نگهداری از معلولان در شهرستان گراش 8 نفر از معلولان و سه نیروی آتش نشان مصدوم شدند.

-  ناصر دلخوش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شیراز، درباره جزییات این حادثه اظهار داشت: آتش سوزی ساعت 16 و 15 دقیقه در مرکز نگهداری معلولین نینوا در شهرستان گراش اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه این آسایشگاه محل نگهداری دختران بی سرپرست است، گفت: در بررسی اولیه مشخص شد این آتش سوزی ناشی از سوختگی اسپیلت برقی بوده است که در اثر این حادثه 8 نفر از معلولان دچار سوختگی شدند.

دلخوش با بیان اینکه مسئولان آسایشگاه پس از وقوع حادثه فورا با اورژانس 115 گراش تماس گرفتند، افزود: ماموران اورژانس فورا اقدام به انتقال مصدومان و ارائه خدمات پیش بیمارستانی کردند.

وی تاکید کرد: بخاطر دود ناشی از آتش سوزی، سه نفر از پرسنل آتش نشان هم مصدوم شدند و ما نیز با کمک گرفتن از آمبولانس هلال احمر  مصدومان را به بیمارستان امیرالمومنین گراش انتقال دادیم و فورا اقدامات لازم انجام شد.

دلخوش با بیان اینکه خوشبختانه آسیب ها جدی نیست، گفت: تعدادی از مصدومان تا ساعاتی دیگر ترخیص خواهند شد و برخی نیز کمی بیشتر برای مراقبت های بیشتر تحت درمان خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 مصدوم در آتش سوزی یک مرکز نگهداری معلولین در گراش

11 مصدوم در آتش سوزی یک مرکز نگهداری معلولین در گراش