مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-19اقتصادي

دولت مشوق هایی برای تولیدکنندگان در نظر بگیرد


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان میاندورود با اشاره به نیمه تعطیل بودن بعضی واحدها در این شهرستان گفت: اگر بخواهیم واحدها تمام ظرفیت کار کنند باید دولت مشوق هایی برایشان در نظر گیرد تا بتوانند رشد تولید به حداکثر مورد نظر و مورد انتظار برسانند.

- اکبر بازاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس  در میاندورود درباره فعالیت واحدهای صنعتی این شهرستان اظهار کرد: واحدهای خوبی در میاندورود در حال فعالیت هستند و فعالیت خودشان را به نحو احسن انجام می دهند ولی در فعالیت یکسری مشکلات و چالش هایی دارند.

وی گفت: عمده مشکلات این واحدها بحث بیمه تامین اجتماعی، بیمه کارگران و بدهکاری به سازمان تأمین اجتماعی است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان میاندورود همچنین به مشکلات بخش مالیات اشاره کرد و گفت: مالیات دست و پاگیر مدیران واحدها شده است و  مالیاتی که از آنها اخذ می شود، کار را برای تولیدکننده سخت کرده است.

رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان میاندورود بیان کرد: باید تدابیری انجام شود چرا که در حالتی که واحدهای قرار دارند تقریباً نیمه فعال هستند و تمام ظرفیت کار نمی کنند.

اکبر بازاری در پایان گفت: اگر بخواهیم واحدها تمام ظرفیت کار کنند باید دولت مشوق هایی برایشان در نظر گیرد تا بتوانند رشد تولید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مشوق هایی برای تولیدکنندگان در نظر بگیرد

دولت مشوق هایی برای تولیدکنندگان در نظر بگیرد