مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-19سياسي

بهسازی و شاداب سازی فضای 20 هزار مدرسه با طرح شهید عجمیان


طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه های رنگ آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزیی میز و صندلی برای صرفه جویی در هزینه ها اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در 27 خرداد و روز جهاد سازندگی، معاون اول رییس جمهور در بازدید از نمایشگاه جهاد پیشرفت، از آغاز فعالیت تابستانه طرح ملی شهید عجمیان در کنار 16 طرح ملی دیگر رونمایی کرد.

محمد مخبر در نشست با اعضای شورای عالی جهاد سازندگی و برخی از فعالان مردمی، از گروه های جهادی به عنوان کانونی برای سپردن اقتصاد به دست مردم توصیف کرد و گفت: تحقق شعار سال و رشد تولید و مهار تورم جز از طریق مردمی کردن اقتصاد و سپردن کارها به دست مردم که از خلاقیت، مدیریت منابع و تشخیص مسأله برخوردار هستند، میسر نخواهد شد.

معاون اول رییس جمهور با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و فرمان تأسیس جهاد سازندگی و همچنین شهدای جهاد سازندگی اظهار داشت: یکی از پشتوانه های اصلی این دولت گروه های جهادی هستند که در حل مسائل و مشکلات کشور نقش مؤثری دارند.

مخبر در مراسم آغاز فعالیت طرح شهید عجمیان ضمن تشکر از این اقدام مفید، برای دانش آموزان، معلمان و گروه های جهادی فعال در این طرح آرزوی موفقیت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی و شاداب سازی فضای 20 هزار مدرسه با طرح شهید عجمیان

بهسازی و شاداب سازی فضای 20 هزار مدرسه با طرح شهید عجمیان