مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-15سياسي

اعزام 15 گروه جهادی دانشجویی خراسان جنوبی به مناطق کم برخوردار


سید مصطفی موسوی زاهد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو با اشاره به اینکه تابستان امسال برنامه های متعددی برای دانشجویان دانشگاه های استان پیش بینی شده است، - موسوی زاهد گفت: تابستان امسال حدود 15 گروه جهادی به تعدادی 200 دانشجو به مناطق مختلف استان برای خدمات رسانی به محرومان و اقشار آسیب پذیر اعزام می شوند.

سید مصطفی موسوی زاهد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو با اشاره به اینکه تابستان امسال برنامه های متعددی برای دانشجویان دانشگاه های استان پیش بینی شده است، گفت: تعداد 25 نفر از دانشجویان بسیجی استان به خرداد ماه امسال به دوره بیعت اعزام شدند و این ها سال آینده جزو مسئولان دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه ها خواهند بود.

وی با بیان اینکه اعزام دانشجویان به طرح ولایت کشوری از دیگر برنامه های پیش رو است، گفت: از خراسان جنوبی تعداد 36 دانشجو شامل 18 خواهر و 18 برادر به دوره طرح ولایت کشوری اعزام می شوند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به برنامه عهد خدمت و حضور دانشجویان جهادگر استان در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان، گفت: تابستان امسال حدود 15 گروه جهادی به تعدادی 200 دانشجو به مناطق مختلف استان برای خدمات رسانی به محرومان و اقشار آسیب پذیر اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 15 گروه جهادی دانشجویی خراسان جنوبی به مناطق کم برخوردار

اعزام 15 گروه جهادی دانشجویی خراسان جنوبی به مناطق کم برخوردار