مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 19:402023-05-28سياسي

حمایت مالی و معنوی از خانواده زندانیان استان بوشهر افزایش می یابد


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر گفت: حمایت مالی و معنوی از خانواده زندانیان استان بوشهر افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محتشم حسینی عصر یکشنبه در مراسم نسیم مهر به مناسبت روز ملی حمایت از خانواده زندانیان اظهار داشت: در راستای آزادی زندانیان استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری جشن های گلریزان در نقاط مختلف استان برای آزادی زندانیان خاطرنشان کرد: رمضان امسال و سال گذشته با برگزاری جشن گلریزان 110 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان های استان بوشهر آزاد شدند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر با اشاره به حمایت از خانواده زندانیان افزود: امیدواریم با حمایت نیکوکاران بتوان حمایت مالی و معنوی بیشتری به این خانواده ها کرد.

وی با اشاره به حضور 70 نفر از خانواده های زندانیان در مراسم امروز که با حضور زندانیان، نیکوکاران و مسئولان برگزار شد، افزود: جامعه تحت پوشش خانواده های زندانیان در انجمن های حمایتی استان بیش از هزار و 300 خانواده و در بوشهر 450 خانواده است.

به مناسبت پنجم خرداد روز ملی حمایت از خانواده زندانیان دادگستری و اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر از 70 تن از خانواده های زندانیان استان و نیکوکارانی که برای آزادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مالی و معنوی از خانواده زندانیان استان بوشهر افزایش می یابد

حمایت مالی و معنوی از خانواده زندانیان استان بوشهر افزایش می یابد